tem

okej nu tror jag nog jag har blivit lite för gammal. Jag sitter och kollar på antikrundan. Men fatta häftigt, de var en gubbe som hade hittat en brosch på soptippen och den var fan värd fler tusen kronor. Tänk om man kunde hitta ett sånt fynd, eller som ett par gamla systrar, dom hade ett bord och det sålde dom på auktion och dom fick 160 000 kr. Om man ändå hade haft ett sånt bord och sen sälja de. Jiiizes!

Har ju varit på jobbet idag också, händer tyvärr inte så mycket nu. Vet inte, antar de är just nu i januari månad. Ingen har pengar efter jul och dom flesta har ju fått de dom vill. Snön har kommit tillbaka till Kalmar också, den började falla på lunchen och det är faktiskt lite kvar. Lite mys tycker jag allt det är. Sen har jag käkat min egna hembakade semla idag också, eller nu kanske jag ljög lite. För semlan hade ju inte jag bakat utan det var nog emma som gjorde det sist hon var här. Och nu så såg jag att de låg en fin bulle där i frysen så då tog jag i akt och käkade upp den. Mumma!
puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, semla låter inte fel! Ja, det skulle inte vara fel att dra till Thailand!!. Det lockar verkligen!!.

2009-01-16 @ 13:25:06
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0