träna

jag verkligen avskyr när man vaknar upp och har drömt en massa konstigt. Precis vad jag gjorde idag. tänkte man kunde sova ut idag med och det gjorde jag väl iofs men när man vaknar upp sådär hastigt och inte riktigt vet vad som är sanning eller inte så blir man lite dissy. Började på allvar packa ner grejer idag. Och med grejer kanske det mer var kläder så nu är alla mina fyra resväskor proppade med kläder. Har faktiskt rensat ut en del också så det känns bra. Men jag lovar, jag kommer verkligen behöva en stooor gaderob till alla mina kläder. Ska försöka mig på och dela upp sommar/vinter kläder. Så då har man lite mer ordning. Måste nog dammsuga nu också för nu har alla dammråttor kommit fram. Ska snart åka iväg och träna med Jenkan, vi ska på Nillas pass. Hoppas hon har ändrat det för förra terminen var det inte alls roligt. Har tyckt hennes andra pass har varit så bra innan.

är ledig imon med och vet inte riktigt vad jag ska hitta på då faktiskt, blir väl till och handla mat sen ska de ju komma en kille och kolla på lägenheten. men mycket mer än så kommer nog inte min dag bestå av. Men det kan få vara så, jag är ju faktiskt ledig :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0