ledig

Ja, förlåt förlåt. Nu har jag varit sådär dålig igen på och skriva men jag ska försöka bättra mig som alla andra gånger. Mycket har hänt som vanligt under tiden. Fast de roligaste var nog när jag fick prata med emelies kompis martin. Vi pratade nog i säkert en halvtimme. Klockan var nog två på natten och jag skulle jobba dagen efter men vad tusan gör det när man har roligt. Jag sa till honom att nästa gång ska jag slå honom i singstar. den jäveln slog ju mig.  Så ska se till och åka till växjö snart så ska han få en omgång ;)
Har ju jobbat en del också, det finns alltid på schemat. Har varit ganska segt med folk och det gör inte de hela roligare sen har vi en satmara på jobbet som är där extra och jobbar och hon är inte och leka med. Ingen tycker om henne och hon är enbart  som en finne i röven. Jävligt jobbig! :P
I lördags var vi och festade hos en kompis till henke och göran. Han bodde typ mitt i stan, hade en  etta med sovalkov men de var fasen som en tvåa och han betalade mindre än vad jag gör nu för delat boende. Då kände man att det sved lite. Vi hade så kul att vi aldrig kom ut, vi kom till Cafe corner, det var där festen slutade för oss. Kallt som på nordpolen begav vi oss hemåt och sussie somnade som en stock. Haha

Idag har jag varit ledig, och jizzzes va skönt det var. Sov ut ordentligt och sen har jag plockat lite med alla grejer, det börjar ju närma sig flytt snart. wiiie. Ska bli så roligt och flytta, vill bara göra de nu på direkten och få allt iordning. Ska få låna en massa backar från jobbet så jag får ner alla mina grejer. Har precis "köpt" mig ett köksbord. Haha, kan ni gissa vad jag får betala för det? En fika! Ja, jag ska "köpa" det av jenkan, hon hade ett stående på vinden och allt hon begärde var fika. Och då ska man väl inte säga emot? haha. Sådana köp gillar jag. Undra om Ikea är lika medgörliga som jenkan? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0