visning

träningen igår var riktigt rolig. Sen är man ju alltid lite förrvirad när man inte varit på passet innan men jag tyckte om det så nu får man hoppas på att man kan vara ledig måndagar klockan fem. Tyvärr är det väl inte så troligt men får väl gå på hennes bosu pass istället då. Iaf så var det skönt och springa av sig lite kalorier, hoppas det gjorde någon nytta iaf. Hade lite ögongdis och kolla på också, det är då inte vanligt att man på friskis. hehe.
Sen har jag kommit in i en period att jag inte kan somna på kvällarna. Igår låg jag o vred o vände hur länge som helst sen drömmer jag massa konstiga grejer. (igen) I natt drömde jag om att vi var nånstans ute på Talludden hemma, där har jag nog inte varit sen jag var med i scouterna och då var det ju nåågra år sen.

Nu väntar jag på att sissy ska komma hem och sen ska väl magnus som heter  komma o  kolla på lägenheten. allt är fixat och klart hoppas jag. Kan ju inte överdriva heller, de behöver ju inte skina om rummet hoppas jag på.
Måste tvätta också men vet inte om jag har ork till det, eller jo jag måste men usch så tråkigt det är sen måste jag til maxi också och handla mat. Pust, nu blev allt så mycket tråkigare. Men det är ju sånt man måste göra, I guess
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0