1 dag kvar

så var denna dagen över också, var såå trött när klockan ringde i morse men det var bara och ta sig upp. När jag väl åkte till jobbet, sen blev jag så blåste de nåt grymt så vid skansen stannade jag nästan på min cykel men jag hann till jobbet.
Imon kommer min knas tillbaka, vi pratade i fyra timmar igår. Saknar så! Och ja Emelie, nykär är bland det bästa som finns.

finns inte mycket på tv eller nåt ikväll. Var en helveteskväll på jobbet så tänker krya ner i sängen och läsa. Har sådan huvudväk också så kan vara skönt o bara varva ner lite.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Vi ska till Böda med Gus syskon, Gogge och Jennies familjer. Vi ska tälta där till onsdag. Vi åker imon kl. 08.30 vi ska hälsa på Christian med. kramar

2009-07-10 @ 20:55:31
URL: http://misspingvin.blogg.se/
Postat av: KJ

Va härligt det är att läsa din blogg! du verkar så lycklig! :) så glad för din skull! vi får försöka hitta en dag mot slutet av sommaren att ses allihopa igen! Just nu gör ja inget annat än att jobba men vi får kika på det framöver!

Ha det bra sussie!! Kramar!!

2009-07-11 @ 12:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0