äntligen!

vakna till sms är inte de roligaste jag vet men idag var det allt det. Det var david som skickade att han satt på tåget. Nu hoppas jag såå att inte det krånglar  med tåget. Fast det mellan Gbg-Kalmar brukar hålla sig i tid, det är mest X2000 somo brukar krångla.
Jag är nu ledig i fyra dagar och dessa underbara lediga dagar ska jag verkligen inte göra något alls. Ska spendera så mycket tid som möjigt med min knas som jag inte sett på evigheter. Inte mer än rätt då tycker jag.

Påtal om annat är snart festivalen slut på Hultan. Det blev då inget i år heller, vet inte om jag är ledsen över det eller om jag har växt ifrån festivaler? Neeej, herregud, man blir aldrig för gamal för festivaler men jag tror det gäller bestämma sig i tid och att alla gör det också. Så vi får väl helt enkelt bestämma oss för nästa år tjejer och då köper vi biljetterna när dom kommer ut så drar vi bara sen ;)

bäst och fixa till sig lite innan man ska möta D på stationen.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0