äntligen

okej nu har jag iaf kommit från alvesta. Efter mycket om och men. Roliga är med förseningar att man alltid börjar prata Träfade på en tjej som kom från karlskrona och så var hon kusin med en från ekenäs.. sen var de andra från skåne och sthlm.. men det roligaste var nog när vi sitter där och jag börjar bli smått uttråkad.. då frågar jag tjejen som för övrigt heter Karin. Om vi skulle ta oss en öl .. så jag, karin och tre andra killar drar oss mot närmsta pub o sveper en öl. S nice, det bästa under hela resan.

nu är jag redan kissnödig också och vi har säkert en timme kvar tills vi är i nässjö, bra gjort sussie! kommer ha såån nackspärr imon ocks för det blåser så dant här i bussen.

nähä om man skulle ta och kolla lite på naturen.. i mörkret.. haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0