brädjävel

min lediga dag idag och jag blev visst inte så ledig. har tvättat, städat och snart ska jag till frissan. Men när jag ändå var igång och städade började jag flytta på lite grejer så helt plötsligt hade jag inget soffbord längre och databordet var borta. Tänkte också vara duktig och montera isär databordet och pang så föll en planka på min fot och bajs va ont det gjorde. Nu är min fot lite röd och lila. det kommer säkert bli en fint blåmärke sen. Men nu vet jag bara inte vad jag ska ha som soffbord. Får ringa hem och fråga om det finns något bord som dom kan ta med sig ner när dom kommer på torsdag.

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så jag kan åka ner till stan och kolla present till henke också. Någon som har något förslag på vad man kan köpa ?!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0