fixx

sitter och svettas som en GRIS just nu. har fixat och donat totalt hela dan. Först var de till banken och fixa där sen en sväng på stan. Hittade mig en klänning (igen) på monki. Så snygg! Sen åkte jag hem och tvättade, cyklade upp till Jysk och skokällaren och bytte lite grejer som var fel. Sen sprang jag in på IKEA och Citygross en snabbis. men inte en enda grej från Ikea, kan ni tänka er :P Sen var det hem och städa. har nog städat i flera timmar, har dammat överallt och fått ur massa skit ur massa lådor. Så nu är de ordning på de hela igen :D

Ska tillägna en tanke till min underbar mormor som haed fyllt 93 år idag. det har fått 4 år sen du tog dina vingar och flög iväg. Tiden har gått så fort, det känns fortfarande som du finns med oss. Saknar dig så enormt min kära älskade mormor! ♥

Nu är det minsann bara fyra dagar kvar till david kommer ner till kalmar igen. som tur är så har de gått relativ snabbt, vissa stunder har de väl gått sååå sakta men nu kommer han iaf hem till sveige imon natt! Nåde dig om du inte ringer mig då. :)

ska sätta mig framför tv med en kopp gott kaffe och lite daim och kolla allsången :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0