försenat.. igen

hm, det är väl som vanligt när jag ska åka med tåg. det var ju så försenat när jag skulle åka hem till vetlanda och nu fick jag stå i alvesta igen och vänta. denna gång fick vi vänta enbart i 20 min men dom 20 min kan lätt bli 1 timme, 1½ ... ja ni fattar. Men som tur är så är vi redan i växjö och det är väl nåt positivt att vi har kommit dit. Nu är det ju bara typ 1½ timme kvar tills man är i kalmar.

Fick mess av jenkan innan också, det var supersale på Monki. Daaamn, jag får verkligen inte handla mer men ack så kul det är och förnya gaderoben lite. men har med mig en massa packning nu så det får nog bli imon istället.

har varit ganska så skönt och vara hemma.. det är skönt och bara vara lite. Komma hem till lite landsluft ;) som madde och jag sa igår när det började lukta koskit - vi är på landet, det hör till ;)

så tråkigt och behöva sitta på ett tåg nu när det är så fint väder ute, det har varit lite ostadigt innan idag. Det regnade en del innan jag åkte från vetlanda men nu i växjö är det iaf fint väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0