Helen & Jörgens

idag var min sista dag för denna jobbiga period. har jobbat sju dagar i sträck nu. Ork liksom!  efter jobbet gick jag, henke göran o jenkan till Helen & jörgens och åt mat. Käkade sommarbuffe som var supergod o en drink efter det. Träffade på en gamal jobbarkompis från restaurangtiden. Har inte sett henne på evigheter. Var kul o ses igen.

Efter mycket god mat, mätta och belåtna drog vi oss hemåt till Henke & Göran, kollade lite på tv sen cyklade jag hem. trött som en gnu är jag nu och jag ska snart upp igen. Ska hem till vetlanda en snabbis imon med Jenkan och hälsa på madde lite. Sen ska vi hem till mig också och hälsa på mammi och pappi lite.

Får sova ensam inatt :( blir tomt och sova utan min knas. han har åkt tillbaka till gbg nu och saknar honom sååå redan. Och vi sågs ju i morse. Men ack så jobbigt det är när man är så kär ♥

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0