skumpa

har verkligen inte skrivit något alls nu på flera dagar men har umgåtts med david :D lördag och söndag har helt försvunnit, men det har inte gjort något alls. det har bara varit en massa mys. Har hunnit med Vallen och igår var det strand. Strand var riktigt najs, alltid massa glada människor och skumpan flödade igår :D

hehe, har satt mig här nu medan david diskar, ska nog snart hem till mig och laga mat. det råkar finnas lite mer i min kyl än vad det finns här :P

En ledig dag till sen är det jobb en massa dagar, ser inte fram emot det direkt men vad gör man inte för och tjäna lite pengar. Längtar så till min semester nu, har inget direkt inplanerat men ska bli så skönt och bara vara ledig i två hela veckor, eller ja nästan 2½ vecka.

Nu verkar de som disken är färdig .. hihi
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: ems

tack. vet inte va jag ska säga. jag var så fruktansvärt kär. och lycklig. sen bara försvann de på 2 sekunder. han har nite hört av sig och jag mår skitdåligt ... :(

2009-07-16 @ 11:25:54
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0