våtservett

var hemma en snabbis i helgen med jenkan. vi åkte tidigt på lördagen och hälsade på madde ute i skogarna. Hon bor ju så mysigt. Sen åkte vi hem till mig, käkade lite och på kvällen kom emelie ut och vi grillade. Och  emelie har ju en tendens och komma på saker och ting. Och denna gång var de utgång så vi åkte in till vetlanda o festade lite. Hör och häpna så var det faktiskt väldigt kul. fast roligast var nog innan vi gick in. Ska väl inte gå in på detaljer vad som hände men ska lägga ett gott ord för våtservettter. det är fina grejer minsann ;) haha

söndagen segade vi totalt, visade runt jenny lite hemma och på kvällen åkte vi tillbaka till kalmar och vi hade inte varit sugna på utgång för fem öre men när vi är i nybro, då har vi knappa 20 min kvar tills vi är hemma, då blir vi sugna på strand men bussarna gick så dåligt så det fick bli en hemmakväll.
Sen vid halv tre inatt ringde henke mig och trodde jag hade varit på strand, han och göran skulle åka till tyskland och handla lite gotti gott.

Idag har det varit helt kaos på jobbet, folk är som galna numera!
Tack o lov för att jag är ledig imon igen, ska tvätta, städa och till frissan.
Nu är det soffläge!

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0