färgning?

väntar på att min paj ska bli klar i ugnen, hoppas den blir god nu bara jag är såå sjukt hungrig. borde ha ätit något annat men nej, nu ska vi äta paj.

Idag på jobbet var allt bara knas. :P Jag sålde kanel längder istället för kanal längder, rean flödade, men det bästa av allt var när vi skulle stänga och my hade en kund. Kunde frågade om hon kunde använda ögonbrynsfärgning till och färga håret i nedre partiet. Hallå, kvinnan var typ 70?!?!?! vem fan bryr sig om sånt då? sen när hon gick klagade hon på att vi inte hade öppet som dom hade i göteborg. Där kunde man minsann handla hela natten. Herre gud!

Tycker det ska bli onsdag kväll så jag kan få åka hem, eller åker på tordag morgon.  Väl hemma kommer det inte bli lugn och ro, kommer direkt åka och handla massa mat, blommor,. fixa partytält, se till så allt blir färdigt och så. Göra massa mat av det inhandlade, städa, klippa gräd och tusen andra saker. Lillebror tar ju studenten på fre. Han har blivit stor den lilla skiten. :D

Kommentarer
Postat av: ottosson

Hej!



Gissar på att du har tagit dig hem till skogen nu och att det är massa att styra med inför imorgon :) Tänkte bara säga att vi bestämde att vi kör lite midsommarfirande i växjö så om du inte är sugen på Öland eller så är du välkommen. Annars får du ju gärna flytta Ölandsfesten till Växjö :P Ja men nu vet du iaf om att du är önskad och sen får du bestämma hur du ska göra :) puss o kram

2009-06-11 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0