FC?

beachpartyt i lördags var helt underbart roligt. Minst lika kul som förra året, ja nästan bättre. Kom på plats runt tre tiden sen satt vi där och drack, solade och käkade. Sen vid nio tiden ställde vi oss i kö och vi ställde oss i mitten men hamnade sist efter ett tag. Mycket konstigt. Där inne var det bara att hoppa runt i all sand. Träffade på både folk man ville se och folk man bara undrade vad dom tänkte med, inget troligtvis. Men vi hade roligt iaf! och mysigt :) hihi

Söndags åkte jag faktiskt hem till skogarna, det var helt underbart väder söndagen med. var i nässjö runt tre, gick till maxi o handlade med pappa sen åkte vi hem. Gjorde lite mat  eller ja, vi grillade gott o åt goood rabarber/äppelpaj som jag också hade hunnit med o göra. Mumma.

Idag var det staden med mamma, vi gick runt o shoppade lite sen fikade vi på stans fik - cecil. Hämtade eller vi skulle ha hämtat ut andreas studentskylt men när vi stod där på expert och fick skylten så jag nåt som verkligen inte var rätt. Det stod Andreas FC 06, FC??? Han går ju faktiskt EC och inte FC, så fick snabbt säga till och dom skulle fixa det tills imon.

Imon är det åter kalmar igen, och på kvällen bär de först av till Lisa sen ska vi till Byttan och käka grillbuffé med TURgänget. Avgångsklassen ska ha fest och jag var bjuden också, ska bli såå roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0