grattis

snart är det åter till kalmar det bär. har varit hemma sen i torsdags. Det har varit intensiva dagar, studenter, avslutningar, fika, släktträffar o massa mer. Är helt slut nu. Ska bli skönt och sätta sig på tåget, läsa min bok o slumra til lite. Har varit roligt o vara hemma också, det är aldrig fel att komma hem lite.

jag fick visst äran att planera midsommar också, när ingen annan tar tag i det får man väl göra det. Vet dock inte längre hur det blir. Men det blir nog bra efter lite om och men.

Nu ska det firas mera, lillebror fyller 19 idag så ska bli muffins, ingen tårta och massa paket. grattis lille skit :P


Kommentarer
Postat av: ems

ååh, tråk att du ska va så mycke i kalmar. jävla as :P men okejdå. jag får höra av mej om jag är i närheten där istället. ska ju kanske dit imorrn men då ska vi ju hälsa på min mamma.. men vi hörs av babe <3

2009-06-17 @ 00:01:58
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: Ottosson

Hej!

Hoppas att du överlevde midsommar :) Tänkte höra om du är ledig något någon helg eller så? Vore roligt att komma och hälsa på dig och kanske festa lite vem vet :P kramkram

2009-06-21 @ 17:00:50
Postat av: ottosson

Hej!

Försökte skicka här men det sket sig så nu kanske det kommer flera gånger :P Jag tänkte kolla om du är ledig någon helg eller så? Tänkte passa på att hälsa på dig lite och kanske till och med festa lite om det passar fröken :) kramkram

2009-06-21 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0