jobb

är det normalt och gå upp såhär tidigt? ja jag vet att klockan inte är fyra eller så men för en som mig så är klockan väldigt tidigt o jag hade hellre legat kvar i sängen o varit lite sjuk idag. Men ska ta varorna med min chef så är bäst o ta sig till jobbet. Måste nästan skynda mig nu insåg jag, typiskt!

imon åker hjärtat till italien och lämnar mig i sverige och det tråkiga/roliga är ju att jag ska till göteborg imon. Han åker från göteborg och jag åker dit. damn!

nej bäst o skynda sig, ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!! va kul att du har hittat dig en kille!! Nu måste du berätta!!! tråkigt att han åker ifrån dig nu!. Hoppas du bli piggare!kramar

2009-06-25 @ 09:23:45
URL: http://misspingvin.blogg.se/
Postat av: ottosson

Hjärtat? hmm helt plötsligt har du alltså skaffat kille utan att säga något? :) Där ser man!

2009-06-25 @ 17:38:08
Postat av: Madde

Roligt!! ja det är ju mysigt, särskilt nu till sommaren!! mys på!!kramar

2009-06-25 @ 19:29:50
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0