midsommar-strand

Åter i kalmar var det jobb i onsdags men det var bara onsdag torsdag fredag. Och i fredags var det ju midsommar. Jag och My övade in en fin dans som sedan visades upp på strand på lördagen men efter jobbet åkte jag, sissy, jenny, henke göran, david o kattis ut till görans sommarstuga i torsås. Så mys. Vi började göra lite mat o fixa. blev lite nypotatis, sill och annat gott. sen väntade vi in lisa o jon också. Innan de hann det bli kubb, mitt lag vann inte en enda gång :| undra om det berodde på mig.. hmm! haha . grillningen på kvällen var kanske inte lika lyckad, eller det handlade snarare om att vi inte fick sprutt på grillen. haha, istället jonglernade david med facklor. såå häftigt!
Hade en toppenkväll som slutade runt fyratiden, efter massa mat, efterrätter, spel musik, sång och massa skratt. tack små vänner ! ♥

lördagen sov vi länge, vi hade bestämt sen innan att vi skulle till strand och helt plötsligt var det panik o stress. så packade ihop allt fort o åkte hem, korkade upp i bilen påväg till kalmar redan. sen var det hem o hämta kläder, åka till sissy, fixa sig o sen åka med bussen. nästan hela gänget var på och så några till kom med.
hade sååå mys när vi satt på gräsmattan och förfestade, solen sken, humöret var på topp och allt var bara så underbart. Kom hem till kalmar sen igen runt tre och då var sussie lagom trött.

Gårdagen spenderades med ♥, vi sov länge länge länge sen gick vi till slottet o solade lite o sen hem igen. Var en såndär dag som man bara ville sova igenom totalt. hann bli lite mat o film som jag somnade till men det jag såg var bra. sen åkte D idag vid åtta med tåget, den lilla fuskisen ska först hem till gbg och sen en vecka till Italien! ta med mig!
gick hem från stan i morse och lika trött som alltid gick man där i dvala :P

somnade rätt snabbt när jag kom hem sen nu först är de jag har vaknat till liv. Har dödsont i halsen och är så snuvig. great eller inte! hoppas bara jag blir bättre snart, orka vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0