somardag

igår var det helt underbart väder och jag var ledig. Vi åkte först till Öland och shoppade skor. Hittade mig ett par jättesöta blommiga converseliknande skor. Sen drog vi till Haga Park och solade ett par timmar. Jag mitt klant trodde då inte solen skulle ta så mycket men när vi åkte därifrån såg jag ut som en kokt kräfta. Ja, om inte värre om det kan bli värre. Årets första dopp blev det också, var så skönt! Vi hann med o hoppa studsmatta också, sååå roligt! Kom hem och trodde mig kropp skulle koka sönder. Men ingen ro och ingen vila, utan jag henke o göran åkte ut och gled runt på våra inlines. Och självklart så vurpade sussie, men det var i en braaaant backe! Men inte ett skrapsår, bara ett litet blåmärke på skinkan annars klarade jag mig fint. Hade verkligen en superkul dag.

Nu ska jag till jobbet och jobba några timmar sen blir de inlines igen!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0