überväder!

blir inget göteborg imon, henke o göran kände att dom var lite för krassliga för att åka dit. Gör inte så mycket för jag ska ju ändå dit nästa vecka så kanske hade blivit mycket och åka dit två gånger, eller nej de hade det inte varit men gör inte så mycket.

Istället ska vi till Öland och sola. Ska försöka och springa in på köpstaden också och kika lite. Fast solen lockar ju grymt. Idag har de varit kanonväder, så skönt att man slutade vid fyra. Inte för det kanske hjälpte då jag åkte direkt hem och började tvätta. Ack så mycket tvätt jag hade. Blev iaf klar med det, käkade lite och sen fick jag ut på promenad. Var ute en timme och det var sååå skönt och komma ut i det härliga vädret.

ska sätta mig och kolla klart på CSI Miami sen ska jag ringa D innan han åker iväg till härliga Italy!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0