1.a maj

valborgsfirandet för min del igår var ganska så lugnt, solade som vanligt hemma hos H först på dagen och innan jag hann komma dit gjorde jag klart min tårta. Supernöjd faktiskt! gjorde allt från början :)
svåra sen var bara att frakta tårtan från mig till H. men det gick med reslutat av en bruten handled. :|

Jenkan kom och joinade oss också, vi drog ner till vallen. det blåste ju nåt så grymt igår så de gjorde de hela mycket sämre. Men började grilla och drack lite öl ändå. Det var lite mer lä nere i vallen så det var tur det, vissa hade ju fått i sig lite mer än andra och kanske borde tänkt på refrängen lite tidigare men icke. Tycker det nästan är pinsamt och se sådana människor som verkligen INTE kan hanter alkohol!

Tyckte de blev för kallt så drog oss hemåt till H igen, käkade tårtan som jag hade gjort och spelade skipbo. Sen kom Magnus, Lisa o Jon förbi också och vi satt och snackade massa skit fram till klockan halv ett. Var helt död sen när jag kom hem, hade ju inte allt haft mycket kläder på mig när jag cyklade på dagen och på kvällen var de bara 5 grader ute. Sååå kallt. Och jag hade bara korta byxor på mig. inte och rekomendera.

vaknade upp idag lite innan fem för att grannen håller på och härjar ute på balkongen. Och mitt fönster är precis bredvid deras balkong. Kan man inte vara lite tystare så pass tidigt?! Låt oss normala få sova ut för tusan!

Imon kommer familjen ner och hälsar på. Måste tvätta och städa innan dess, vet inte om jag kanske ska hinna med o åka till Ikea idag. Måste hitta mig en lampa och ett par glas.
Vädret är helt kanon men jag är typ lämnad i Kalmar. alla har flytt stan idag. Men då får jag passa på att ut och gå, läsa min bok och städa. Lite sol kanske man ska hinna med också :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0