BBS

Kan ni gissa vart jag är?! Jag är på BBS, min gamla skola. Jag har nog inte varit här på minst ett år, om inte längre kanske.  Känns jättekonstigt och sitta här i korridoren som man var typ varje dag. Börjar nästan sakna skolan lite, men bara lite. Skulle fixa lite med utskrifter och då passade det ju så bra att jag gjorde det här i skolan men ska dra mig hemåt nu i det hemskt tråkiga vädret. Var på Ikea innan med Madde och snurrade runt ett varv, hon skulle ha sig lakan till sängen. Och sen cyklade vi till Plantagen också där jag hittade mig en ampel och en blomma. Vi får se hur länge blomman håller och om jag får upp den vid dörren också. Måste fixa lite hemma, hitta lite grejer till helgen så mitt besök får nåt och sova på.
Bäst och kila, inte så kul kanske och sitta här själv på skolan. Haha

pyuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0