blåögd

Jobbade till sju igår och på jobbet funderade jag o henke på om vi skulle ut eller om vi skulle vänta tills idag. Vi var lite sega och visste inte riktigt hur vi skulle göra. cyklade hem och sen skulle henke ringa mig. Bestämde oss för att skippa de så tänkte man kunde dra till Jenkan istället, dricka lite och bara snacka. Påvägen dit ringer henke och frågar vad jag gör. Då har fanskapet ändrat sig. då vill han ut istället. Slutar med att vi hamnar på krögers och myser där. sen springer vi till corner i totalt spöregn och käkar lite. Sen är klockan helt plötsligt ett och vi drar oss hemåt. Haha, vilken kväll. Totalt spontan. Provade mig på henkes blåa linser också. så fucking najs. bilder kommer på de sen!

Idag har jag donat lite, ska hämta Peter på stationen vid ett. sen ska vi nog förbi systemet och ikväll är de fest på tullslätten. Long time ago de var fest där. Ska bli riktigt kul och festa där, sen palace antar jag också. Funderar på om jag ska dra hemåt imon eller hur jag ska göra. hm, vet inte när jag var hemma sist.. eller jo de var ju i påsk. Var visst inte så längesen. haha. Tänkte suprisa dom lite då, vet iofs att mamma jobbar på mån men bara vara hemma kan ju vara skönt också.

Har fått ner spotify också, mee liiike! är så bra o bara söka och så kommer massa låtar. Tack jenkan!

Nu är det nog bäst ofixa sig innan man ska vara på stationen.
Hoppas ni får en trevlig helg!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0