dammvippa

Lunch med malin & tukta blev på thai silk men det är verkligen nåt fel på mig. Jag kan inte äta längre. Åt en tallrik sen sa de stopp totalt. Det gick inte få ner nåt mer, istället började jag må illa och fick ont i magen. Nåt är fel men vem vill gå till läkaren. Inte jag :|
Försökte tänka på annat och gick runt lite på stan, hittade den där fiiina klänningen på hör och häpna, Kappahl! haha. den är så söt, tänkte jag skulle köpa den men sen kom jag på att jag hade en såndär 25% hemma så fick vänta. Men nästa gång jag är på stan ska jag ha med mig den. .... Okej bara för jag sa så hittar jag ju inte den där dumma 25% lappen. det var då själva ..

Aja men istället hittade jag en present till mamma till mors dag som är om typ 2 veckor :P och ett champagneglas i plast till lillebror, skulle ha hittat studentpresent men vet i tusan vad jag ska köpa. Har ni förslag så ös in med dom. jag har verkligen torka totalt på vad man kan hitta på. Sen hittade jag nåt litet sött till Malin också, handsalva med Hello Kitty på och en roooosa dammvippa som jag tänkte hon kunde ha och få bort allt hår som hon säkert kommer ha med sig hem efter en hård dag på jobbet ;) Hoppas hon blir glad för det.

Det inhandlades dricka till helgen också, hoppas man mår bättre när helgen närmar sig. Såhär orkar jag inte må om man ska festa och umgås med folk. Hoppas man blir bra o att det blir helg snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0