familjebesök

Nu har mina förälrar precis åkt hem. lite tråkigt faktiskt. Brukar liksom inte tycka de är så "jobbigt" men idag kändes det som dom gärna hade kunnat stanna längre. tror jag börjar bli lite blödig av mig, eller? Iaf så har jag haft en toppendag med mamma pappa o lillebror.

Vi började med och hitta en kostym till lillebror. Wow säger jag bara, har aldrig sett min minsta bror i kostym och han är verkligen tshit-jeans typen men idag, shit va snygg han blev. watch up girls. Haha. sen drog vi bara runt på stan lite grann, jag köpte mig inget direkt. Eller snarare inget alls. det fick vänta tills vi kom till Ikea :D Där hittade jag mig mitt sängbord, hallbord och rullgardiner. allt blev såå bra :D Pappa o Mattias fixade rullgardinen medan jag och mamma gick runt kvarteret och frös:P

Satte oss och fikade sen efter mycket hårt arbete. Var ju Robinsson på tv också. woohoo, erik från ramkvilla är ju bara så bra, iaf på tävligen. Go ramkvilla ;D haha
Skulle ha gått på lite fest ikväll men skippade de, kände att klockan hade blivit mycket och man är ju inte direkt på humör kl halv tio för att fixa sig och sen dra till stan. Ska sätta mig och kolla på Dream Girls och sen blir det sussa. Imon kommer mina tvins ner till mig. Ska bli riktigt kul o ses. Var ett bra tag sen nu. Dom hinner hälsa på mig en gång på varje ställe jag bor på innan jag hinner flytta igen. har ju mina funderingar på flytt igen. Ja jag vet, jag kan då aldrig vara still på ett ställe.

Nu är de soffläge!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0