knappjävel

Så då var inhandling av mat avklarat för denna veckan. Eller ja dom närmsta veckorna hoppas jag på. Jag har verkligen fått idetorka vad det gäller mat. Madde, upp med mer recept, enkla och billiga tack. Haha.Fick lite energi när jag hade handlat och städade upp här lite, det såg ju bara så förskräckligt ut innan. Men nu så är de fint igen, dammsuga får jag allt ta och göra en annan gång.
Sitter och lyssnar på mamma mia soundtracket, ack så det är bra. jag är nog lite av en musikalnörd! haha. Fick ju Spotify av Jenkan, åhh så bra det är. Men nu när man väl kan söka efter allt så kommer man ju knappt på nåt och söka efter. Vad har ni för smak när det kommer till musik? Nåt förslag om något bra och nytt? Nåt som varmt kan rekomenderas är ju Beyonce's-Single ladies. Just looove that song! Shake that ass ladies :D

Shiiiit, nu tryckte jag på nån knapp och texten blev GIGANTISK, hoppas nu bara den inte blir det när jag publiserar.. haha.

Nu tänkte jag vara nyttig och ut i solen som inte gått ner än. Måste få lite luft, sen blir det macka o te till mina hemmafruar.
Puss

nu kunde jag äntligen få texten rätt igen. innan gick de ju inte o läsa vad de stod :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0