knubbsäl

Kanske ska berätta lite vad som händer annars också. Igår efter jobbet var jag såå trött men nej här var vi hurtiga så jag och jenkan var ute och sprang i djurängen. Hm, min kondis är ju lika med minus noll! Herre mig gud, jenkan fick med sig en knubbsäl och springa. haha. men idag känns det i kroppen och det är så det ska va. Då vet man ju att man ansträngt sig. Får nog allt ta o försöka springa nån mer gång i veckan så man får upp flåset lite igen.

Idag har det varit jobb, faktiskt gick dagen fort vilket kändes skönt. Nu har jag ett gigantiskt diskberg som jag verkligen borde ta tag i och det är papper överallt också. Måste nog försöka ta tag i saker och ting här innan det rasar samman.

Helgen är det tänkt o besöka växjö. var ett tag sen man var där nu men jäklar va kul det ska bli. Det är allkår där och sussie kommer visa vad hon går för. ska bli kalas!

Nu ska jag ta tag i detta diskberg och allt annat!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0