mörker

guuud så underbart och för en gångs skull vakna upp och det är fortfarande mörkt i rummet. Ja ni som läst gårdagens inlägg så vet ni att jag fick rullgardin så i natt fick jag sova i total mörker. Har inte haft de sen jag flyttade hit och det känns toppen.

Måste fixa mig snart, vid ett kommer Sandra och Pila ner. Vi ska typ käka och sen får vi väl se vad som händer. Tänkte man kanske kunde dra över till Öland eller om man bara ska ner till slottet o softa. tror nog inte de är så kul och springa runt i massa affärer idag?! Vi får väl se vad damerna tycker vi ska hitta på.

nu är det bäst och städa till här lite, det blev ju lite stök igår när pappa fixade :D

puss

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ne affärer e juh inte vår grejj haha.. hade jätte trevligt me dej gummsan..tänkt på dej idag!

hoppas allt gått bra me jobbet idag..du e hård tjejen! kram

2009-05-04 @ 12:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0