natti



en trött och blåögd sussie säger godnatt

Kommentarer
Postat av: Ottosson

wow fan vad häftigt att se dig med blåa ögon, riktigt snyggt! Hoppas du fortfarande mår bra nu så du inte går och får någon konstig sjukdom till helgen med tanke på dina matproblem fast det verkar ju ha blivit bättre nu :) Idag har det varit lite mer liv här på campus så det verkar lovande inför helgen. Hoppas hoppas på fint väder!



Nu när jag kommer ihåg det så ska jag passa på att påminna dig om stövlar. Ifall det har regnat/regnar så blir det ganska lerigt där vi ska vara så stövlar är inte dumt :) Jag har ju två par så om du inte har något emot att gå runt i mina svarta stövlar med blommor på så får du gärna låna dom. Dom är väl dock lite klumpiga så om du har sånnadär stövlar med korta skaft (eller vad det heter haha) så kanske det är smidigare att gå i men du gör som du vill :) Pissregna det så kanske regnkläder vill till också men neeej det ska fan vara fint väder! Kramkram!

2009-05-20 @ 23:34:14
Postat av: sayeh

fin du är!

2009-05-21 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0