norge

I know, jag har varit såå dålig på och uppdatera vad som hänt men får väl skylla på att jag har mått så dåligt i veckan. Känns som jag inte ätit mat sen i tisdags. vet inte vad som hänt men jag kan inte få ner mat i magen längre.
Igår var det ESC och norge vann. Tjoho, för norge. Idag är ju deras nationaldag också. Jisses vilka firanden de kommer och ha.
Jag ska strax iväg till jobbet och jobba några timmar. Är inte alls på hugget men vad gör man inte för lite pengar. Funderar på om jag ska iväg till stadium sen och inhandla mina inlines. Hmpf, I'n not sure.. men det skulle ju vara kul. Ska försöka uppdatera er lite vad som hänt den senaste veckan också men som jag brukar säga, det får jag ta sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0