regn

igår trodde jag att jag var gravid. Först åt jag som en gris, totalt allt som fanns hemma sen när jag skulle lägga mig började jag må illa och trodde jag skulle spy. Kanske en kombo där men iaf. Fyy! sen fick jag världens huvudvärk som höll i sig, eller fortfarnade gör efter en massa ipren. Det vill bara inte gå över. Jobbet idag var som vanligt. Men nåt som jag stör mig på så grymt mycket  är att det fjäskas nåt så grymt nu på jobbet. Men fine for me! fjäska på men ni vinner inget på det!

vädret i kalmar är såå grymt dåligt. det blåser och blåser, regnar och regnar. När jag skulle hem från jobbet trodde jag aldrig jag skulle komma hem. Det tog sån tid, hade kanske gått fortare och gå än och cykla.


Kommentarer
Postat av: ottosson

Det var då en jäkla otur att du inte var gravid. Du ska ju vara först med barn och giftemål så du måste ju börja snart så vi andra också får sätta igång med barnaproducerandet :P Jag tror fan att min kropp också tror att den är gravid för ingenting funkar ju fan som det ska just nu haha. Förresten bestämde vi att du skulle dyka upp på allkår eller ja på lördagen eller pratade vi bara löst om det? Bäst att kolla :) puss o kram

2009-05-07 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0