rekord, tror jag

Efter Jenkan o Madde hade gått började jag tänkte på vad jag skulle göra för mat o då började jenny ( msn) snacka om att grilla skulle va gott. Ja, grilla är ju aldrig fel så vi började planera lite men det rann ut lite i sanden sen. Min data har krånglat en massa nu, funderar på om man ska lämna in den eller om man ska köpa sig en ny. Ingen duktig som vill tjäna en slant och kolla över min sjuka data. haha. Säg till isåfall.

Madde ska ju på bröllop i helgen och hon har redan lånat min röda klänning. Love it and so does she ;) Och nu kom hon på att hon ville ha nåt i håret också. Jag har ju allt så gick över till henne med några blommor i olika stilar. Haha. Och när jag stod där hos henne så kom vi på mer skvaller. Åh så jag saknar våra kvällar då vi skulle lägga oss och vi kom på ALLT. Kunde stå där i maddes dörrkarm i timmar och snacka. haha.

Och sen har jag, tror jag iaf haft lite rekord bland er läsare. det är ju inte många så kanske, det är ju inte direkt som dom stora bloggarnas läsarsiffror men hos mig är det många. Men jag undrar allt vilka ni är?! Skulle ju vara så kul om ni kunde lämna ett litet fotavtryck. Tror ju iofs inte ni är så duktiga på det för jag har frågat om det innan men kan ju hoppas på att ni har blivit bättre på det. Avtryck tack!

Imon är det jobb mellan 8-17. Kan ni tänka er, jag får gå hem vid fem! Haha, det händer väl typ aldrig, och sen är jag ledig helgen. Ja herregud, det är ett under säger jag bara. Nästa vecka jobbar jag mån-tors hela långa dagarna tyvärr. Så får passa på och njuta av min ledighet. Har en grej jag verkligen måste göra innan jag åker hem till vetlanda och vet inte hur jag ska hinna med det!

nej nu ska jag dra mig tll tvn igen, är ju bonde söker fru premiär idag!
Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

ja läser dina bloggar:)

2009-05-22 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0