sallad

Dagen på jobbet idag gick ganska så fort, tro de eller ej. lunchade en sista gång med malin. Satte oss på stortorget och käkade falafel i solen. Så härligt! sen gick dagen fort och det var dags o gå hem. Solen sken när jag cyklade hem. Skulle ha velat sitta ute .. på en balkong o sola.
Gjorde mig en supergod kycklingsallad när jag kom hem, blev riktigt lyckad. Mumma!
Nu väntar jag på kvällens tårar ska falla, det är greys om en kvart. Kan lova jag kommer böla för nåt :P Haha

Imon är det promenad och fika på programet, ska träffa madde och jenny. Sen blir det kanske lite koll på kvastkampen som börjar imon. Är ju min lediga dag så ska bara njuta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0