shopping

vet inte vad det är men dagarna på jobbet går faktiskt fort och kan ni tänka er. jag slutade vid fem idag. det är senastion tror jag! Jag slutar väl aldrig tidigt annars. Kändes så skönt o få gå hem när dom andra var kvar. Fick springa ner på mode idag och hjälpa dom lite också. Det har ju varit helt kaos med så mycket folk. Man märker när folk är lediga. guud så ni har handlat idag! Även jag gjorde det. Hittade mig de suuupersöta diademet från indiska som en annan bloggerska hade hittat och jag var bara tvungen o ha de. så sött. Sen köpte jag mig tredje boken av stieg Larsson, sytråd och en klänning från kappahl. Kollade på den när jag var i jönköping med mamma men då köpte jag den inte men nu var jag bara tvungen, den är ju så söt. Aprikosfärgad och små söta vita blommar.

Gick och käkade på cafe corner sen efter jobbet med jenkan, vi hade tänkt o käkat ute med lite vin, potatissallad o sånt men tur var väl de att vi inte gjorde de för sen började det ju regna! Usch för regn.
Hoppas verkligen inte det kommer regna imon när jag ska till växjö. Åh, ska bli så kul o komma iväg lite. Det är så nära till mina kompisar men ändå så blir det inte att man ses så ofta. Tycker de får bli ändring på det. (hm,... så har vi sagt i tre år nu)

nu ska jag sätta mig i soffan o kolla tv. Fredag = mys!
puss

Kommentarer
Postat av: ems

beror väl på hur avancerat du vill ha de. man kan ju göra på picnik.com annars. och där blir de superfint. det är där jag gör alla mina bilder osv. nej jag vet tyvärr inte de :(

2009-05-30 @ 20:43:49
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0