sommar

har verkligen inte hunnit med eller orkat blogga i veckan men helgen hos emelie var toppen. hade så kul och alltid kul o träffa lite nya människor även om alla inte hade alla hästar hemma. haha. träffade på min kusin i vimmlet också och där fick jag mig en läxa vilka killar jag fick och inte fick träffa. Haha. tur jag har min beskyddare ;) träffade på bettan också och kramkalaset blev lite hårt, ja vi kramades så fort o lyckligt så jag, emelie o bettan föll ihop som en kortlek och snabbt var de tre vakter där och var på oss. Hallå, får man inte vara lycklig med sina vänner eller? haha
Dagen efter var de pizza i gräset och senn tror jag både jag o emelie blev lite bakfulla så vi somnade i stort sett på ängen. haha

veckan har bestått av jobb jobb jobb, inventerade i tisdags, var uppe vid fem. Gå upp vid fem är inte normalt enligt mig. Inventeringen gick någolunda fort, de var bara jag o sissy som sölade eller så var de alla andra som var jäkligt snabba.  sen hatar jag min chef högt över allt annat men de får jag nog hålla tyst om. haha

ikväll blir de puben med gänget och sen blir de nog vidare mot larmtorget. Buuuhää, snart drar alla från kalmar. På tors nästa vecka tar dom ju examen. ack så tråkigt. Tur att några av er kommer stanna kvar i sommar iaf ♥
imon är de årets beachparty, vet inte om jag ska gå på de eller om jag ska åka hem och kolla på andreas när han går på balen men just nu lutar de nog åt att stanna kvar. sorry bro. får bli till studenten istället. Minns förra året hur kuuul vi hade det, hoppas de blir lyckat i år med!

Kommentarer
Postat av: ottosson

Tjo!

Tyvärr blir det nog inget Kalmar imorgon. Folk verkar lite upptagna så det finns nog ingen som kan umgås med katten på kvällen. Men jag sticker ju snart hem och då kan mamma och pappa hålla kissen sällskap så då kommer jag gärna ner :)

2009-05-29 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0