Tvättstugan

Igår var verkligen en slappdag eller till och börjar med iaf. Gick ut till skälby och satte mig där i en skogsdunge med Stieg Larssons andra bok. Jag har blivit en nörd! satt där i nästan två timmar sen kände jag att jag borde nog gå hem o göra nåt vettigt. Hm, vet inte om det blev så direkt, jo men jag städade iaf och sen började jag men tvätten. Men hallå, är det i tvättstugan man ska hitta alla snyggingar. När jag kommer ner står de .. ja, ett underverk måste jag nog klämma till med. Stackarn har typ blivit lurad av tanten som hade tvättid innan mig, hon har sagt att han kunde fortsätta tvätta på hennes tid då hon var klar men då hade ju redan min tid börjat. Och otur hade han ju för han hade redan lagt in 4 (!!!) tvättar och tryckt på nödstopp för han hade sett vad tiden var. men jag lät han få använda torktumlaren och torkrummet ett tag, han skämdes sååå men jag bara njöt. Hahah! I know, pshyco sussie :D

Gjorde faktiskt kanelbullar igår också, det är inte så svårt eller tar tid egentligen. man hinner ju med lite mellan också. Men sen var jag helt slut, satte mig o kollade på tv men inget bra så drog mig mot sängen och boken. Haha. Somnade gott men inte lika gott när telefonen ringer halv tre på natten. Ja men är det inte fröken ottosson som ringer och vill prata. Eller var det kanske bara martin som ville det? haha, dom där två är ju galnare än galnast. Och Emelie, du kan ju hälsa martin att jag förstår skånskan mycket bra så länge han inte pratar i speeedfart. Vi pratade nog en halvtimme, pratade om att jag måste åka till växjö snart och att det man inte vet har man inte ont av. haha. sen la vi på och sussie kunde inte somna om. Jag låg och vred och vände på mig i säkert en timme. Haha, Emelie o jag hann diskutera en annan sak också, varför så detaljrikt för? orka med sånt? right girl?! haha

Nu är de frulle sen kommer familjen ner på besök. Ska fixa kostym till lillebror. shiiajt, va stora alla har blivit. I'm fucking old. Fixa lite fika kanske så dom blir nöjda när dom kommer.

imon väntas ytterligare ett besök. long time ago så ska bli mys o ses. :)
neej, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0