apelsinskalare

såhär snart till jul så är det ju poppis med apelsiner men är det bara jag som hatar och skala apelsiner? Man blir kletig och det fastnar under naglarna och hela apelsinen går sönder.´För något år sen fick jag en apelsinskalare av min kompis och denna skalare har varit mig trogen genom åren. Den är verkligen så bra, inget klet, inget fastnade och hela apelsinen är fin och hel. Bara till och äta. Men nu hade jag tänkt och ge bort detta i julklapp men hittar det inte i nån butik, inte i Kalmar iaf. Så vet ni vart man kan köpa de? någon speciell affär? Finns ju säkert på nätet men vet ni någon butik som kan ha det? Superbra julklappsgrej ju till en billig peng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0