åren går

klagade nästan lite på att jag skulle vara hemma så länge men nu åker jag tillbaka till kalmar imon igen. det går alltid så fort när man är hemma. idag var jag o mamma inne i stan och kikade runt lite. träffade på en gamal klasskompis från gymnasiet, har nog inte sett henne sen vi tog studenten. Hon hade en liten dotter på ett år, shit vad det händer grejer minsann! Köpte vete till min kudde också men kom aldrig så långt idag med den. Får se om jag hinner med det imon innan jag åker tillbaka. Ska köra in lillebror till skolan imon också och sen får vi se. Kommer -hem- i skaplig tid också så det är skönt om nu SJ vill som mig. Nästa gång man kommer hem blir nog till jul, hinner nog tyvärr inte komma hem innan dess. nu ska jag lägga mig och läsa min spännande bok o sen sussa.
godnatt!
 puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0