blåser

vet inte vad det var igår men jag kunde inte somna. låg och kollade i taket en bra stund innan jag äntligen sov några timmar. vi satt och kollade på en gaaaammmmaaall film igår. söta spöket casper. värsta gulliga spöket :) och om det var segt och gå upp idag, knappt ingen sömn och sen veta att man skulle jobba hela dagen. gick ganska fort ändå, var så mycket och göra på jobbet så hann inte med allt jag skulle.
Påväg hem trodde jag nästan jag skulle hamna i vattnet.. det BLÅSER som aldrig förr, det är typ orkan ute och jag tänker inte gå ut mer för idag. ska krypa ner under täcket, vrida om tvn och mysa med all rätt!
en dag till sen ledig igen, då ska jag till ikea och kolla julsaker och även inhandla lite julklappar :D
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0