LÅNGLEDIGT

har inte haft internet på några dagar eller snarare sen i lördags. det är utlånat till herr frank som hade abstinens efter lite internet. Helgen var verkligen toppen, tycker dock inte om vakterna utanför byttan längre men det är en annan sak. slutade på palace och jag hade verkligen superkul där och vem möter man inte om bettan. Hon var och hälsade på lillasyster i kalmar. Så kul o träffa dig gumman!

Har även varit ledig sen i lördags och det har verkligen varit så najs. har städat tvättat lagat massa mat o såna saker man inte hinner med annars. lite shopping har infunnit sig på listan också, hittade mig en supersnygg halsduk på hm i lördags. suuuperrosa :D och idag hittade jag mig 4 par örhängen som jag har suktat efter länge och nu var dom på rean. Nio kr st! fynd :D

idag firar jag och mitt hjärta fem månader tillsammans. Du förgyller mitt liv, natt som dag! Du gör mig glad, lycklig och jag svävar på moln varje gång jag är med dig. tycker om dig i massor min David! ♥'




Kommentarer
Postat av: sandra j

Ni e så söta så:)

2009-11-18 @ 11:32:00
Postat av: Madde

Grattis!! Ni är så gulliga!!

2009-11-18 @ 18:34:36
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0