mario

efter 2 timmars jobb med o frosta ur frysen var jag förtjänad ett samtal av mitt hjärta och inte vilket samtal som helst. Mys kommer hit och har med sig sitt wii och vi ska spela mario för hela slaten så se upp henke, vi ska spela skiten ur dig .. mohaha! Screw the job tomorrow.. jag ska spela mario. Spelade ju spelet hemma hos henke förra helgen och guu de var så roligt. Verkligen ett spel och rekomendera. träffade mammsen idag en snabbis, hon var på julmarknad på slottet med jobbet och hann med och springa in på jobbet o hälsa på. Söööta mamma hade köpt massa julgodis som hon vet jag tycker om och ett superfint halsband o kryddor. TACK mammi ♥

nu får mys skynda sig hit innan jag spricker.. imon väntar jobb och julmarknad för mig.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra

snäll liten mor du har:)

2009-11-27 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0