marknad

OH MY LORD är allt jag har och säga om tågresan hem till ekenäs igår. OH MY säger jag igen. började med att 8 (!!!!) fnittriga, högljudda, irriterande kärringar sitter hela vägen till växjö och har sig. Plus att två gubbar sitter på andra sidan och börjar prata med tjejen som sitter mittemot mig, frågar ut henne vart hon jobbar, vart hon bor, vem hon är. Äckelgubbar. trodde jag hade nåt botten men icke.. påvägen mellan nässjö och ekenäs sitter det säkert fem fyllegubbar och hojtar och har sig. Välkommen hem susssie :D Haha

snart ska vi iväg till huseby på julmarknad. Ska kanske dit nästa vecka också men julmarknad är ju så mys! Hoppas bara att vädret ska bli lite bättre, det är väldigt tråkigt här.

Måste bara lägga upp filmen på linn och david sen vi var på palace sist. Den är så klockren! Love you guys ♥

="text-align: justify;"> 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har inte sett något så kul på länge och som är lika kul att titta på varje gång! <3

2009-11-09 @ 17:45:40
URL: http://emerge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0