orka

men jag orkar inte packa. sötis har åkt hem till gbg och jag är kvar själv. Åker iofs hem imon till vetlanda. Pratade med mamma innan och fick reda på att vi inte alls ska till skövde nu för dom är rädda för influensan. Ja, dom är ju då lumpenmänniskorna, lillebror gör ju tjänstgörning i skövde och det var typ öppethus där i helgen. Jag och cassa som skulle kolla lammkött. Haha. Nähä, då blir det inget med det. Hade jag ju lika gärna kunnat stanna kvar i kalmar :| crapers"!
Åh jag måste packa massa men orkar bara inte. Vill bara lägga mig under täcket o sova.. länge länge. Har haft en superkonstig vecka. Mitt huvud har varit stor som en basketboll plus en pumpa sen i tisags. Jag skyller på all permanentvätska. Var ju och fixade håret i tisdags.. ska försöka få upp lite bilder på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0