spiderman

jaha nu var man ledig igen. ska väl inte klaga på det. Var tänkt att vi skulle ha en myskväll med gänget ikväll men alla bangade på det så det slutade med att jag, david och linn satte oss på donken och käkade. .. och gjorde en spiderman... haha
gick hem till  sötis sen och kollade klart på idol. Mariette är ju bara för bra.. och calle! :D kollade på greys också, jag bara säger de till er som inte laddat ner.. ni kommer GRÅTA som aldrig förr. ack så jag älskar den serien!

imon ska vi på auktion i folkets park, får se om man hittar nåt fynd eller inte. var verkligen superlängesen var jag på de, brukade gå med mamma o pappa ibland när jag bodde hemma men nu var det längesen. så ska bli lite kul, kanske bara är skit men vi får se. Sen blir det fika och shopping på stan, långfika hoppas jag på. och på kvällen blir det fest hos henke.. får se vart man hamnar i slutet av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0