suprise

cyklar hem och det är tänt i hallen, i hela lägenheten?lämnde jag alla lysen på när jag åkte till jobbet? Nej, det är min helt underbara pojkvän som har fixat te o fika till mig när jag kommer hem från jobbet. Han står och diskar också! Kan man bli mer glad, har dessutom inte träffat honom sen i torsdags förra veckan så gissa om jag blev glad o se honom och sen att han var sådär übermysig gjorde ju inte saken bättre.  (sandra, undra om han kanske hörde vårt msn-samtal?)

nu har vi kollat på nån konstig film o ätit sockergodisar :P vi blir bara sötare och sötare.
Förresten så kom det och plingade på dörren innan och det stod tre tjejer som ville ha en vinöppnare, det är andra gången det kommer någon och frågar efter det :D skaffa en vinöppnare granne!


Kommentarer
Postat av: sandra

åh tänk om ja me hade en sån pojken här hemma! blir nog ja som får ta disken:) MEN kaffe gjorde han nyss t mig så bäst å passa på å dra å dricka lite..kram

2009-11-13 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0