tillbaka

tillbaka i kalmar igen efter en otroligt fort tågresa. Körde in lillebror till skolan idag och passade på att shoppa lite på morgonen också. Blev en snygg kavaj, en klänning och en skjortklänning.. och en supersnyggt halsband. Köpte med mig lite bröd och snygga gardiner till jul också. Var inne på dom mest konstiga affärerna idag.. ja, netto, kappahl och karlsson.. inga affärer jag brukar shoppa i direkt men hittade massa fynd :D så nu är jag supernöjd.

I kalmar är det lika trist och grått som hemma. Gick och hämtade min cykel som var på jobbet sen cyklade jag hem. Nu har jag tänt upp varenda ljuslykta jag äger och det är verkligen supermys. ska ta och fika lite nu sen blir det till och laga mat. fick med mig massa mat som mamma gjorde. supernajs!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0