afro

gårdagen var kanon, började festa hemma hos henke o göran.. massa åhlens och H&M personer.. plus respektive.. :P Blev massa singstar och disskutioner om fiska gös. haha
sen drog vi vidare till harrys, där har jag inte varit på evigheter och det är inte riktigt mitt ställe o festa på. Nästa gång får de nog allt bli kåren skulle jag tro. hade roliga stunder på harrys ändå. Samuels byxor bara sprack från ingenstans så han sprang hem och vi började skratta åt det så mycket så vi åkte omkull och slog sönder ett vinglas. Fick offa mitt vinglas som inte var mitt men så killen blev nöjd iaf.

Gick hem och fick världens godaste och hetaste fyllekäk av min helt underbara pojkvän. Mums filibabba säger jag bara, sen somnade jag som ett barn.. en full barnunge :P

Nu ska jag vara duktig och träna afro med my o emmy sen är de bio med hjärtat. vi ska kolla fame, fick ju biobiljetter av friskis.. tyvärr har den fårr dålig kritik filmen men den är ju gratis. Någon kommer svulla massa popcorn ikväll.

Imon är det jobb igen och har ett såntdär hemskt helvetspass, från 6.30 -19.10.. tycker inte det är männskligt att jobba så många timmar. när det finns andra som jobbar typ mellan 10-17 och jag får gå där hela morgon-dag-kvällen.

Satt och kollade in lite resor, funderar på om man ska dra till sthlm bara över en helg, bo hotell typ o bara mysa, komma bort från jobb och kalmar lite. Lite såhär innan jul, är ju så mys!

Nej nu måste jag skynda mig till friskisen..
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0