give it back!

varför är det alltid så att när man är ledig och kan sova ut hur länge man vill så vaknar man tidigt och inte kan somna om. Så typiskt. Iofs så hade jag glömt stänga av min klocka så larmet gick igång kl halv åtta i morse. Såå jobbigt. Sen blir det ju inte bättre när vädret är superkasst. Det regnar o smattrar mot fönstret. Igår snöade det t.o.m men det försvann lika fort som det kom..
slutade tidigt igår och skulle ner till barnonen o kvasten för o kolla in lite kläder till 80tals festen som är nästa vecka och hittade mig en ganska ok klänning på bikbok o en annan klänning som jag hade tänkt ha ikväll. Gick sen in på hm o provade lite mer o glömde min påse i provhytten o när jag kommer tillbaka är de nån jävle rent ut sagt som har tagit min påse! FUCK YOU. Är väl nån snorunge som tagit den, att ni inte har samvete o lämna in påsen. Hoppas ni är jävligt nöjda o snygga i den när ni går ut i MIN klänning!

Idag ska jag o david till bauhaus var det tänkt o kolla in lite hyllor.. här ska det fixas.. men just nu vill jag inte gå utanför dörren. Och ikväll är det kalajs hos henke o göran. Massa hm folk och åhlens folk ska komma dit. Konkurrenterna på samma fest.. wwoohoo :P haha kommer säkert bli kalaskul.

nu är det bäst o städa lite här innan hjärtat kommer o vi ska dra iväg..

förrsten, idag firar jag o min mysis 4 härliga månader tillsammans! Love you hun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0