hurry curry

Åter nej nej nej, jag jag har inget liv :P Jag jobbar jobbar jobbar bara, nu är typ första gången på flera dagar jag är i näreten av en dator. Ni ser, jobb jobb jobb :P Men kan ni tänka er, jag slutar vid fem idag. Så najs! Gaaah, såg precis klockan. Måste rusa...

svar till jenkan förrsten, jäkla langosvagn.. får ta ett snack med malin tror jag så dom kommer tillbaka till kalmar. Sussie wants langos! Och föräldrarincidenten var helt ok, han var klart godkänd :P Och ang kommentarerna jag får i kalmar.. öhm.. ingen aning varför det är så.. jag kanske egentligen utstrålar nån slags .. "kommentera mig, jag får inte tillräckligt med uppmärksamhet.." hahaha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0