latdag

Bion i söndags var väl sådär, som jag redan visste men ändå dåligt så spelades inte famelåten förrän sista scenen. Hm, hade väl fått för mig att den skulle vara ännu sämre men den var väl okej. Massa popcorn blev det, det är ju alltid lite mysigt och sitta på bio. Hann med o träna innan bion också, afropasset. ack så roligt det var.. planter träd, ta på sig stövlar och allt vad man skulle göra men roligt var det iaf. Ska blir mer träning på söndagarna.

Igår var det ju mitt helvetespass på jobbet. Gissa om jag var trött sen. Jag och linn gick till donken o snackade massa skit. Och svullade i oss massa mat :P Ibland förstår man sig inte på världen. Men tur att vi finns :D Sen gick jag hem till david med mat  och möttes av en uppchner vänd lägenhet. han hade varit igång och fixat massa grejer, gjort en fin fondvägg av tyg och så hade en hylla åkt ner men det fixade han jätebra. Min mysis kan han :) sen kollade vi film och jag somnade som vanligt i hans famn :P sorry :P

idag gick vi inte upp förrän halv tolv, vet att det inte är bra och sova, ligga kvar så länge men var så trötta. Sen gick vi ut. Det har varit så underbart väder i Kalmar idag. Hoppas verkligen det kommer vara fler sånna dagar. Solen skinner ikapp med sig själv och det är sådär härligt. Gick till ming och käkade så sussie nästan sprack. Gick till h&m och kollade om det fanns något snyggt men slutade med att vi gick hem o typ inte gjorde nåt alls.

Imon är det åter jobb igen, jobbar hela dagen.. igen. Ja det är verkligen inget nytt för mig att jobba heldagar. Fick höra på vilovägar att dom ville att jag skulle vara på mode istället. Dom som jobbar där nu hade typ "bestämt" att jag skulle vara där sen. jaha, inte ens jag visste att jag skulle vara det, jag börjar nu vela om hur jag vill göra. heminredning vs mode? hm.. like it both..

Nu ska jag krypa ner i soffan och dricka lite te o vänta in mysis..
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0